Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за маслото на двигателя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    А като казах "маслени филтри" и си мисля че на тях не се отдава чак толкова голямо значение като се окоти някоя кочина, а все си мисля че те имат доста голяма "вина" за всичко това.......байпасните клапани на повечето евтини боклуци редовно остават отворени и с това причиняват доста вреди......
    Много хора който найстина ценят труда който са вложили в двегателя си, освен че не жалят пари за качествено масло, не жалат и за качествен маслен филтър......и освен това го сменят веднъж между смените на маслото.......
    Отдаваме и още как - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=62908
    156 2.4JTD 136+ PS

    Comment


    • #92
      Относно филтъра,да,така е,затова винаги сменям с маслото,даже не знаех,че има хора,които не го сменят заедно със маслото.В случая,бавното качване на маслото беше на личната ми Мазда 323ф 1.8 16кл,която нямаше проблеми с налягането на маслото или с филтъра,защото с 5в масло,лампата гаснеше със завъртането на стартера.
      alfa 159 1,8 mpi/lpg

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от МИТАКА1654 Покажи съобщение
        Относно филтъра,да,така е,затова винаги сменям с маслото,даже не знаех,че има хора,които не го сменят заедно със маслото.В случая,бавното качване на маслото беше на личната ми Мазда 323ф 1.8 16кл,която нямаше проблеми с налягането на маслото или с филтъра,защото с 5в масло,лампата гаснеше със завъртането на стартера.
        Николай (Ферариста) имаше напредвид че го сменя 2 пъти филтъра по време на пробега на едно масло, или п оясно казано на 10 000км сменя 2 пъти маслен филтър
        156 2.4JTD 136+ PS

        Comment


        • #94
          Вече втора смяна карам с някакъв SCT филтър, лампата за налягане гасне веднага след като завъртя ключа. Зимата също не съм имал проблеми, но тук климата е мек, а колата сутрин е в гаража.

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
            1500S ...175 а точно навлизаше в жълтото оборотомера...гаранция щеше да направи 190+ ...но положението стана много страшно вътре...и ме хвана страх да я изпъна до края....
            И в пембеното да навлезе му е все тая на тоя двг.Като бех млад мнотго издевателствах над тая кола, веднъж се чу тракане под капака и се прибрах.На другия ден се оказа че две кобилички са излезли, свалих вала наместих ги регулирах и газ се едно че нищо не се случило.Не знам в кой цвят беше стрелката тогава нямах такава още бях с оригиналното табло, ма се бяхме хванали на някакъв бас с една 5-ца, та затва тъй.С Алфата не смея тъй, мноо нежна ми се види.
            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              Отдаваме и още как - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=62908
              Пробвай със тия да видим дали ще имаш проблем

              маслен филтър
              BOSCH - Кат. №: 0 451 103 354

              Характеристики
              диаметър [mm]
              80
              височина [mm]
              79
              резба
              M 20 x 1,5
              налягане на отваряне блокиране на обратен ход [bar]
              0,12
              налягане на отваряне на обходен клапан [bar]
              1,2



              маслен филтър
              MANN-FILTER - Кат. №: W 714/4

              Характеристики
              външен диаметър [mm]
              76
              вътрешен диаметър 1 [mm]
              62
              вътрешен диаметър 2 [mm]
              71
              мярка на резбата
              M 20 x 1.5
              височина [mm]
              79
              допълващ артикул /допълваща информация 2
              С един възвратен клапан
              налягане на отваряне на обходен клапан [bar]
              1,2
              Номер артикул на препоръчан специален инструмент
              Ls 7
              156 SW 1.9JTD 110ph

              Comment


              • #97
                На МАНН съм си заплюл това, ама трябва да премеря дали ще влезе....
                W719/22
                Иначе за мен е важно и да прекарва повече масло за единица време.......
                Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 09:52.
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                  Освен, че си неграмотен, си и нагъл - има интернет, поинтересувай се дали няма температури около 40 градуса тази година - или 37-38-39 е много далеч от 40? Сега ми е интересно да покажеш и къде пише, че масло с индекс 30 е за до 40 градуса?
                  След като си открил интернта и си много грамотен вероятно ще можеш и сам да се оправиш .
                  sigpicAlfa 155 2.0 16v

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                    След като си открил интернта и си много грамотен вероятно ще можеш и сам да се оправиш .
                    Мен не ме мисли, аз си наливам каквото трябва, аме не е колегиално да подвеждаш хората...
                    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      На МАНН съм си заплюл това, ама трябва да премеря дали ще влезе....
                      w719/14
                      Иначе за мен е важно и да прекарва повече масло за единица време.......
                      Това е със цолска резба 3/4 значи 19 мм
                      156 SW 1.9JTD 110ph

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                        Твойта кола ако седи по сянките, хората си ги карат по слънцето!!!
                        А там е доста напечено!

                        ---------- Post added at 23:31 ---------- Previous post was at 23:29 ----------



                        Информирай се ти!!!
                        Температурата уви се мери на сянка дано глупаците от SAE дето са изготвили стандарта да са се сетили, че на асфалта е по-топло, и че на някой ще хрумне да кара не по сянките
                        Вижте момчета нито искам да се заяждам нито съм казъл че 5w40 не е по добро за жега това което казвам е, че човека отворил темата няма да има проблем да кара с 5w30 при нормална експлоатация; нямам повече какво да кажа, а и не искам
                        sigpicAlfa 155 2.0 16v

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                          Фиг. 1 Температурните диапазони на работоспособност на често употребяваните зимни, летни и всесезонни масла.
                          Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                          Температурата уви се мери на сянка дано глупаците от SAE дето са изготвили стандарта да са се сетили, че на асфалта е по-топло, и че на някой ще хрумне да кара не по сянките
                          Според картинката, публикувана от колегата, е до 30 градуса. Аз затова те питах къде го намери, че е за 40, макар че всчки тия температури са доста условни - едно е да караш на писта на 30 градуса, друго е да поддържаш 80-90 км/ч. Като сравниш и вискозитетите на маслата при 100 градуса, която е работната им температура, 30-ката издиша.
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
                            Температурата уви се мери на сянка дано глупаците от SAE дето са изготвили стандарта да са се сетили, че на асфалта е по-топло, и че на някой ще хрумне да кара не по сянките
                            Вижте момчета нито искам да се заяждам нито съм казъл че 5w40 не е по добро за жега това което казвам е, че човека отворил темата няма да има проблем да кара с 5w30 при нормална експлоатация; нямам повече какво да кажа, а и не искам
                            Моята е със 5/30 от 2 години работи тихо не трака него гори
                            сега съм със зелено флорисцентно сменям го всяка година макар че минавам към 10к км .Това масло надвишава харектеристиките на колата
                            156 SW 1.9JTD 110ph

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              На МАНН съм си заплюл това, ама трябва да премеря дали ще влезе....
                              w719/14
                              Иначе за мен е важно и да прекарва повече масло за единица време.......
                              5w30 ще минат повече литри в час отколкото 5w40
                              справка
                              Author(s): M. L. Haviland - Fuels and Lubricants Dept. General Motors Research Labs. Warren, MI
                              J. L. Linden - Fuels and Lubricants Dept. General Motors Research Labs. Warren, MI
                              посочвам източник в случай че някой по взискателен колега отново тръгне да ми пише: на теб кой ти каза , ма тва ся къде го видя или тем подобни глупости които отказвам да коментирам .....
                              Last edited by dimo; d.m.y г., 00:55.
                              sigpicAlfa 155 2.0 16v

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от sole_moe Покажи съобщение
                                Моята е със 5/30 от 2 години работи тихо не трака него гори
                                сега съм със зелено флорисцентно сменям го всяка година макар че минавам към 10к км .Това масло надвишава харектеристиките на колата
                                Аз познавам човек който ползва такова над 3 години
                                на кола с чип и без никакви проблеми с мотора- 1.9JTD
                                sigpicAlfa 155 2.0 16v

                                Comment

                                Working...
                                X